عیدی سال یکهزار و سیصد و هشتاد و هفت





ببخشید که عیدی ما یک مقدار
دیر شد.
ولی خوب دیر
رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.

دوما منی که می بینید دیر
کردم اگر می خواستم عیدی را از سرم باز کنم تا حالا 500 بار عیدی داده بودم.

ولی صبر کردم تا همه عیدی
هایشان را بدهند و عیدی من در بین آنها بدرخشد.

بگذریم.
عیدی ها از این قرار اند.



HTML clipboardHTML clipboard

نام کتاب

نویسنده


رویای یک مرد مضحک


داستایفسکی

سنگ های گرسنه


تاگور

سینوهه

1

2

3


میکا والتاری


دوشس و جواهر فروش


ويرجينيا وولف


روسپیان سودازده من


گابریل گارسیا مارکز


ده داستان کوتاه از کافکا


کافکا


عیدی بعدی چند آهنگ زیبا است
که امسال انتخاب کرده ام.

HTML clipboard
HTML clipboard




خواننده

آهنگ

لینکین پارک


numb

استینگ


shape of my heart

بیتلس


The Long And Winding Road


والتز


Theme From Papillon




این هم از عیدی های امسال.


چشم به هم زدیم و یکسال گذشت.


0 comment:

ارسال یک نظر