موزیلا فایر فاکس 3 بتا 4 منتشر شد



سلام
موزیلا این روزها عجیب در حال فعالیته و خوب واقعا هم موفق.
اگر توجه کرده باشید به تازگی مایکروسافت نسخه شماره 8 مرورگر معروف خودش رو معرفی کرده.
بنده هم 3 روز است که در طلبم این مرورگر رو دانلود کنم.ولی مگر از 7 خان مایکروسافت می شود گذشت.
هزار جور محدودیت و تایید اعتبار و ...
حدود 1 دقیقه پیش نسخه جدید فایرفاکس آپلود شد و الان من دارم با همون نسخه وبلاگم رو آپ تو دیت می کنم.
پس تفاوت را احساس کنید.
سرعت این مرورگر خیلی بهتره وکاملا تفاوت سرعتش با نسخه قبلی کاملا محسوسه.
تنها تفاوت ظاهری که بنده کشف کرئم این بود که آیکون آر اس اس در این نسخه فرق کرده که این زیر آورده ام.در ضمن مشکلی که بنده با فایرفاکس به تازگی پیدا کرده بودم انگار فقط محدود به کامپیوتر من نیست.
بنده با دانلود فایلها مشکل داشتم و اینجا راه حلها را یافتم.
بیشتر سرتون رو درد نمی آرم چون می دونم مشتاقانه منتظر دانلود فایرفاکس هستید.
این شما و این هم موزیلا فایر فاکس 3 بتا 4

0 comment:

ارسال یک نظر