کلا از آدمای موفق خوشم میاد

توی این دنیای قمر در عقرب هر کسی با یک امیدی متولد می شه حالا واهی یا موثق الله اعلم
بچه با کلی زحمت و مصیبت و هزار جور خرج بزرگ می شه تا انشالله به یک هدفی برسه
ولی خیلی کم اتفاق میفته که یک نفر انسان عاقل و بالغ
بتونه به اهداف خودش( مخصوصا بلند مدت) برسه
ولی اینجا هم مثل اکثر جاها استثنا داریم آقا
من چند نفر رو میشناسم که توی زندگی خودشون موفق بودن
حالا کاری ندارم که آدمای خوبی بودن یانه
یا اصلا توی چه زمینه ای موفق بودن
فقط در این بلاگ مقصود اینه که انسانهای موفقی که من می شناسم رو به شما معرفی کنم
اولا خمینی
بشری از جنس تخته سنگ
بابا چقدر به این آدم گفتن کوتاه بیا مگه ول کنه ماجرا بود؟
آخرشم حرفش رفت نشست روی کله کرسی
تا آخر عمرشم از یه نفر نه قبول نکرد
بالاخره در هدفی که داشت به موفقیت 100 که چه عرض کنم 900 درصد رسید
دویم جناب گنجی
اکبرو عرض میکنم
زرتی از آسمون افتاد و شد زبان ناطق مردم آزادیخواه ایران
ما که آهرش نفهمیدیم این آقا از کجا اومده ولی در هر حال موفق بوده
سیم نفرم این امام حسنی بزرگوار
که به کمک خطبات گهربارش و همراهی صمیمانه بهزاد جان نبوی
همینطوری الکی الکی چهره جهانی شد
اربعما این بالاترین
این دستنشانده هلوکاست در مجازی
هی بالاترون بالاترین
هی اینا لینک پینک ایستیکبار بفرست هی اونا موثبت بده
ای بیچاره تو پایینترینی
ومن یک سایت دیدم اسمش هلوکاست ترین بود
که هیزار بار شرف داشت به این هلوکاستی که یاواشکی داری ریشه مسلیمین رو از تنشون جودا می کونو
وسلا م اون علیکم من رحمت الله

0 comment:

ارسال یک نظر