فعالیت های هسته ای مخفی ایران از دروغ تا واقعیت


مدتها بود که می خواستم در این مورد مطلبی بنویسم و البته در این مورد تحقیقات زیادی کرده بودم

ولی خوب به هر حال تا به امروز فرصتی مهیا نشده بود

راه اندازی تاسیسات هسته ای صرفا برای تولید انرژی از حقوق غیر قابل انکار یا به قول رفقا حق مسلم یک کشور است

و حتی در چنین شرایطی که بسیاری از قدرت های جهان تسلیحات هسته ای خود را به رخ می کشند وسوسه شدن برای ساخت بمب اتم هم خیلی جای اعتراض ندارد

در هر حال موضوع اصلی بحث ما صحیح یا غلط بودن فعالیت هسته ای نیست بلکه ما به دنبال پی بردن به حقایق هسته ای ایران هستیم

قصه هسته و اتم در ایران در زمان استاد خاتمی پر رنگ شد یعنی حتما قبل از آن وجود داشت ولی نه به طور آشکارا

که آن استاد کم لطفی کرد و رفیق نیمه راه شد و هسته و اتم و کلیه متعلقات و ضمائم را به جناب احمدی نژاد تقدیم کرد

ایشان هم از همان اول روش از جلو بر آمدگی را در پیش گرفتند و آژانس و اورژانس و همه را برای یک بازی خطرناک دعوت کردند

آنها هم که سرشان درد می کند برای اینطور بازی ها هنوز کره جنوبی تمام نشده بود که نوبت به ایران رسید

این گربه شیطون هم شروع کرد به دواندن توپ و بازی با دم شیر یا همون استکبار جهانی

البته این شیر هم از اون شیر های سابق نبود این شیر قبلا در همسایگی گربه جان چند باری تبدیل به سگ و موش وفیل و .. شده بود و دیگه اصلا نایی برای گربه قصه ما نداشت

خلاصه اینکه بعد از تمام این وقایع بنده که مدتها بود با آقای گوگل ارث عزیز و وب سایت محترم فارسی ایشان آشنا شده بودم موضوع گشت و گذار خودم رو از کوه و دریا و طبیعت منعطف کردم به بمب و اتم و هسته و گربه

از سایتهای مختلف تجربیات دوستان رو جمع آوری کردم خودم هم چند جارو کشف فرمودم که البته به هیچ وجه اسرار ندارم که اینها تاسیسات هسته ای هستند فقط مشکوک اند

همانطور که عکس زیر را به یکی از دوستان نشان دادیم گفت سد است
گفتیم آبش کجاست گفت فعلا لوله کشی نشده قرار است از دریای اژه آب بکشیم تا تبریز
در هر حال این چند خط تازه ابتدای ماجرا است
من تمام مدارک واسنادی که جمع آوری کرده ام در اختیار شما قرار می دهم تا انشالله شما بعد از تحقیقات و بررسی های بیشتر به ادامه بحث و روشن شدن نتیجه کمک کنید
مدارک و اسناد را در اینجا قرار دادم
تا بعد
اجرکم عند الخودش

1 comment:

ناشناس گفت...

in kare to yani bahaneh dadan daste doshman va bezabane sadetar khianat va na sargarmi ba earth google. Agar jasoos va khaen nisti pakeshoon kon, va agar hasti ke ba to harfi nist

ارسال یک نظر