مسمومیت هوا بعد از ماه مبارک رمضان

بله این به قول بابک جان مش رمضون ما خیلی قصه ها داره
از بوی بد دهان و اخلاق دور از جون سگی همه مردم حتی روزه خوارها
گرفته تا تق و لق شدن ادارات و مدارس و دانشگاهها و غیره
ولی در هر حال بنده امسال نیز همانند پارسال طی یک اقدام انقلابی نسبت به
شکستن شاخ غول و گرفتن 29-30 روز روزه بی زبون کردم که در جای خودش قابل تحسینه
(روزه گرفتن بنده به غیر از جنبه دینی و جنبه اجتماعی(این یعنی اینکه تو خیابون هیچی نمی شه خورد
یک جنبه دیگه داشت که اسمشو دقیقا نمی دونم
جانم براتون بگه که من خیلی از روزه خوشم میاد چرا؟
چون آدم یاد می گیره چطور جلوی خودشو بگیره
آدم متوجه می شه که اگه یک روزی یک آرزوش بر آورده نشد زمین به آسمون نمیاد
و اگه 10-12 ساعت گرسنگی بکشه نمی میره
اگه یک جایی قرار شد که مارو برای فروختن دوستان اغوا کردند
آیا می تونیم جلوی خودمونو بگیریم حتی اگه خیلی گرسنه باشیم
وهزاران آیا و اگر دیگه
امسال بنده محقر و مفلوکا
چند فتوا برای خودم صادر فرمودم که این پایین ذکر می کنم باشد که این آئین جدید مورد توجه مردم بالاخص جوانان قرار بگیرد و از این حرفها
یکی از مشکلات ماه رمضان بوی نامطبوعیه که از دهانمبارک دوستان بر فضای
عرفانی ادارات و شرکتها و مدارسو دانشگاهها و ..جاری می شه
راه حل داره آقا جان
فلسفه روزه از نظر بنده تحمل گرسنگی و تشنگی هست حالا
به هر نیتی
خوب برادر گرامی شما هم که استغفرالله مسواک رو قورت که نمیدین
مسواک فقط در دهان جابجا می شه کارشو می کنه و میره
دومین راه حل آدامسه همون سقز خودمون
آقا کدوم شکما با جوییدن آدامس سیر می شین؟
اینم که از این
به همین سادگی
مشکل بوی بد دهن حل شد
خالا بپردازیم به سیستم دور از جون سگی زندگی در ماه رمضون
آقا نمی خوای روزه نگیر
تحمل نداری نگیر
وقتی می بینی روزه که می گیره به همراهش پاچه مردم رو هم مزین می کنی نگیر آقا
مجبورت که نکردن
کلاسهای دانشگاه نصفه
ادارات نصفه
زندگی نصفه
بابا این چه وضعشه؟
رسما یک ماه مملکت تعطیل می شه
بعدشم برای آدمهای سیگاری
آقا وقتی ملاحظه می کنی که موقع نکشیدن سیگار مردم رو دیوانه می کنی
بکش
به فکر معده خالی و زخم معده و .. که نیستی
حداقل به فکر مردم باش
این آخری که گفتم فتوای خودم نبودها
اینو آیت الله لنکرانی قبل از رفتن گفته بود
"اگر اعتیاد به سیگار باعث روزه خواری شماست بکشید"
این کارهارو بکنید
اگه گناهی داشت از پشت همین تریبون به خدا اعلام می کنم که گناه همتون گردن من
بابا مسموم شدیم انقدر تحت بوی مبارک و مطبوع اعماق معده مردم قرار گرفتیم
فعلا
خلاصه
ازنظرات مبارک ما را بی نصیب نذارین آقا

0 comment:

ارسال یک نظر