بالاترین متشکریم

امروز ظهر طبق معمول به محض اینکه از دانشگاه برگشتم نشستم پشت کامپیوتر و رفتم به وبلاگ خودم
اون پایین روی لوگو پرشین استت کلیک کردم و رفتم تا آمار بازدید وبلاگ رو چک کنم
صفحه بالا اومد
باور نمی کردم 760 بازدید
اونم توی یک روز
بچه های وبلاگ نویس می دونن که این آمار برای یک وبلاگ اجتماعی سیاسی خیلی زیاده
وقتی علتش رو از خودم جویا شدم به هیچ نتیجه ای جز بالاترین نرسیدم
رفتم توی بالاترین البته نسخه اس اس ال
دیدم بلللله
متوجه شدم که بواسطه لینک من در بالاترین بعضی سایتهای دیگه هم لینک من رو توی صفحه اولشون آوردن
و اینطوری شده که آمار من از روزانه 20 -30 بازدید برسه به 760بازدید
در کل از یک هفته پیش که در بالاترین عضو شدم آمار وبلاگم به شدت در حال بالا رفتنه و واقعا نمی دونم ما وبلاگ نویسها چطور باید دینمون رو به بالاترین عزیز ادا کنیم
نکته دیگه اینکه وقتی آدم پیشرفت رو به چشم خودش می بینه فعالیتش بیشتر میشه برای مثال من در این هفته تقریبا 16 تا پست داشتم که در زمان عادی این مقدار حتی به یکی در هفته هم نمی رسید
در هر حال خیلی از بچه های بالاترین ممنونم
از دوستان وبلاگ نویس هم می خوام که برای حمایت از بالاترین جان یک فکر اساسی بکنند
از ما گفتن


به این وبلاگ به عنوان بهترین وبلاگ فارسی رای بدهید

1 comment:

daee گفت...

salam, man ba bloget too Balatarin ashna shodam. age mayeli tabadole link konim.

ارسال یک نظر