مجموعه آثار ادبی مرحوم حسین پناهی با زبان ولهجه زیبای خودشان


میزی برای کار کاری برای تخت تختی برای خواب خوابی برای جان جانی برای مرگ مرگی برای یاد یادی برای سنگ
این بود زندگی؟
کهکشانها کو زمینم زمین کو وطنم وطن کو خانه ام خانه کو مادرم مادر کو کبوترانم
معنای اینهمه سکوت چیست؟ من گم شده ام در تو یا تو گم شده ای در من
کاش هرگز از درخت انجیر پایین نیامده بودم کاش

نوستالو نمیدونم چیچی یه اول :کاش می شد همه اشعار حسین پناهی عزیز رو بنویسم ولی افسوس
به جاش امروز وقت گذاشتم و با این اینترنت ذغالی ام واستون حدود 4 ساعت از اشعار ایشون با زبان خودشون رو براتون آپلود کردم
نوستالو نمیدونم چیچی یه دوم :یکی از دوستان سوال کرده بود شما که آمار بازدید وبلاگت انقدر زیاده چرا حتی یک نظر هم نداری من هم گفتم برو از خواننده ها بپرس به من چه


این هم پوستر حسین پناهی که روی در کمدمه










1 comment:

ارسال یک نظر