الهی هلاک شی بالاترین مرغم ذوب شد

من تازه امروز به این نتیجه رسیدم که اون سوختن غذا که ما می گیم سوختن واقعی نیست
تا حالا ذوب شدن مرغ رو دیدین؟
ندیدین که ولی من امروز دیدم
مقداری آت و آشغال مرغ رو گذاشته بودم تو فریزر تا بعدا به خورد گربه های مبارک بدم
ماشالله دیگه مرغ خام با مزاجشون سازگار نیست مرغ باید پخته باشه تا بخورن
بله اینطور بود که یه قابلمه کوچیک برداشتم و این آت آشغالهای مذکور رو ریختم توش مقداری آب هم ریختم تنگش و اومدم سر رایانه مبارکه
تشریف فرما شدم به بالاترین که (خدا انشالله از گناهانش گذشت نکنه) تا لینکهای مبارکم رو پیگیری کنم که سرم گرم بقیه لینکها شد
خلاصه بعد از بررسی و اظهار نظرات وپیشنهادات به نزدیک 800 لینک به ذهنم خطور کرد که غذام روگازه
با سرعت 18 دور در ثانیه از جام پریدم وحمله کردم به طرف مطبخ
ماشالله منزل این پدر بزرگ محترم انقدر بزرگه که دود و دم سوختن مرغ به دماغ عزیزم نرسیده بو
خلاصه غذای گربه ها به دلیل بی احتیاطی مسولین سایت بالاترین سوخت من از طرف انجمن حمایت از نسل گربه از بالاترین شکایت دارم آقا
عکس مرغ ذوب شده رو هم براتون می زارم تا درس عبرت بشه











0 comment:

ارسال یک نظر